Het Meppeler bedrijf van Bert Jonkeren en Ronald Meppelink heeft zich voor een periode van drie jaar aan onze vereniging verbonden. Dat betekent dat de naam van Amslod aan MSC wordt gekoppeld. Vanaf 1 juli is MSC dus MSC-Amslod. Naast de nieuwe hoofdsponsor werd zondag ook een nieuwe ‘rugsponsor’ voor het eerste elftal gepresenteerd: FIZZ Digital Agency van eigenaar Michiel ten Brink. En of het allemaal nog niet genoeg was, werd ook duidelijk dat InterStage BV van eigenaar Gino Spijkerman als sponsor verbonden blijft aan ons eerste zondagelftal.

Met het al eerder bekend worden van Hogenkamp Advocaten als nieuwe hoofdsponsor van de Jeugd, heeft MSC ook op het gebied van commerciële zaken weer de weg omhoog gevonden.

MSC is ontzettend blij en vooral trots dat vier gerenommeerde Meppeler ondernemingen zich voor een periode van drie jaar aan de vereniging hebben verbonden. Echt geweldig nieuws!

www.amslod.nl

www.fizz.nl

www.interstage.eu