MSC en Broekhuis zijn kort geleden al een samenwerking aangegaan met het introduceren van de clubbonus. Dit is vorige week aangevuld met de kledingsponsoring van het D1 team van MSC. Het nieuwe tenue is zaterdag 13 april op feestelijke wijze in ontvangst genomen in de showroom van de Ford-dealer. Trots en gemotiveerd hebben de jongens van D1 in de uren daarna de stadsderby MSC D1 – Alcides D1 op hun naam weten te zetten. Een prachtige prestatie. De samenwerking met Broekhuis is eigenlijk logisch. Wat winnen betekent voor MSC, betekent zaken doen voor Broekhuis. Dat is de bedoeling van een voetbal vereniging en een autobedrijf. Toch willen beide organisaties meer betekenen voor de maatschappij. “Samen is het sleutelwoord, staat er in de gedragscode van MSC. Dat geldt ook voor Broekhuis. We zijn niet alleen op de wereld” aldus Peter Moerdijk van Broekhuis Ford. ” Naast succesvol ondernemen hebben we de plicht om een goed rentmeester te zijn. Sponsoring van jeugdteams maakt daar ook deel van uit. Daarnaast is Ford natuurlijk hoofdsponsor van de Champions Leage. Wij kunnen lokaal dan natuurlijk niet achterblijven.”