Met de instroom aan de onderkant zit het dus voorlopig nog wel goed.

6 E teams, 4 D’s, 1 meisjes D team, 3 C’s, 2 B’s en 1 A team zorgen ervoor dat wij nu over
totaal 28 jeugdteams beschikken echter ik weet helaas niet of dit een record is. 

Naast Dames 3 komen er a.s. zaterdag maar liefst 18 jeugdteams in actie bij MSC, dit is wel een record ! Om 09.00 uur trappen D2, D4 en C2 af en om 10.15 uur volgen F2, F3, F6 en F9. In verband met de beschikbaarheid van de velden beginnen F10 en F11 om 10.30 uur en staan D1, E5 en E6 gepland om 11.15 uur. E1 en E3 beginnen om 10.25 uur ! Om 12.30 uur spelen dan B1, B3 en Dames 3 waarna B2 en A1 als laatste om 14.30 uur aftrappen.

Dit vergt natuurlijk wel enige organisatie en improvisatie vermogen. Zo is Klaas Drenth druk aan het puzzelen geweest met het wedstrijdschema en de kleedkamerindeling. Helaas is het niet te voorkomen dat meerdere teams in 1 kleedkamer geplaatst moeten worden, wij vragen hiervoor begrip . Laat een ieder dus alle spullen in de tas stoppen en zorg dat er niets achter blijft !

Tevens roep ik hierbij alle leiders, scheidsrechters  en andere vrijwilligers op te helpen bij het volgende :

Om alles volgens dit strakke schema te kunnen spelen, verzoeken wij alle teams op tijd te beginnen. Maak ook direct na afloop van de wedstrijd het veld zo snel mogelijk vrij.
Penalty’s na de wedstrijd kunnen eventueel  ook op de oefenhoek genomen worden, dit scheelt tijd !

Zorg dat de kleedkamers zo snel mogelijk en vooral schoon weer verlaten worden, neem ook de kleedkamer van de tegenstanders mee. Zorg dat er niets achter blijft. 
 
Probeer zo snel mogelijk met de 2e helft te beginnen. Probeer bij de pupillen de ranja uit te stellen tot na de wedstrijd. Echter niet vergeten de ranja in de kantine op te halen !

Stuur dit bericht door en verzoek iedereen zoveel mogelijk op de fiets te komen.

Tegenstanders, leiders en scheidsrechter moeten zo goed mogelijk ontvangen worden. Help ons a.u.b. in de sponsorplaza (koffie) en met het aanwijzen van velden en kleedkamers.
Wees attent bij de ingang want er zullen meerdere teams tegelijk aan komen.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en succes allemaal !